Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Απ αυτούς να ζητήσει συγνώμη ο κ Πάγκαλος…

Όχι από μένα. Γιατί εγώ δεν φτάνω ούτε στο μικρό δαχτυλάκι αυτών των «αγράμματων και αδαών χωριατών» όπως είπε. Εγώ δεν μπόρεσα να πάω ενάντια στις αυτοκρατορίες, ίσως γιατί είμαι μορφωμένος ή παραμορφωμένος όπως θα έλεγε ο αγράμματος πατέρας μου, που ήταν παιδί του πολέμου. Απόψε κλαίω από ντροπή και λυσσασμένη αγανάκτηση γιατί εκπροσωπούμαι στα διεθνή φόρα από μια προσωπικότητα σαν τον κο Πάγκαλο. Και το χειρότερο δίνω την ικανοποίηση στον παραπάνω κύριο να λέει ότι εγώ τον διαφθείρω αφού αυτός απλά κάθεται στο γραφείο του και περιμένει. Αφού με είπε διαφθαρμένο, κοπρίτη, ανίκανο, τώρα έρχεται και πατάει ότι πιο πολύτιμο έχω. Και γω σιωπώ. Ακόμα.  Συγνώμη πατέρες μου. Δεν είμαι άξιος σας.

1 σχόλιο:

  1. Ο Πάγκαλος δουλεύει με σχέδιο , Μάκη. Τίποτα από αυτά που λέει, δεν είναι τυχαίο.
    Νεο-Οθωμανισμός , λέγεται.
    ΝΤΟΡΑ, ΠΑΝ.ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ, ΓΑΠ, ΑΘ.ΠΑΠΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή